Rabu, 12 November 2014

NuCerity: Skincerity, Ikhtiar Untuk Penyakit Kulit

Ramai diantara kita yang mengalami masalah kulit, samaada sikut atau banyak. Pada muka, kulit muka yang makin berkedut atau cepat berkedut disebabkan peningkatan usia dan faktor persekutaran..pada beberapa bahagian kulit dibadan, seperti siku, buku lali, leher, perut, tapak kaki..akibat kuat bekerja, screchmark, luka jahitan pembedahandan selepas bersalin, luka kencing manis dan lain2...

Selain itu, ada juga yang dah lama menderita penyakit kulit..seperti eczema, muka terasa panas dan kulit muka selalu menggelupas dan kering bila terdedah pada cahaya matahari.  Ramai juga yang menderita masalah jerawat dan parut jerawat, yang tak serik2 nak tumbuh dekat muka..jerawat tumbuh kerana banyak sebab tau....

Antaranya sebab jarang cuci muka atau silap cara penjagaan muka, sebab resdung..sebab SALAH GUNA PRODUK.  Haa banyak produk kecantikan kata pasaran mengandungi bahan KIMIA MERBAHAYA seperti hidroquinone, paraben, dan lain2...nanti saya share ye..

Akibatnya semasa atau selepas berhenti guna produk tersebut, muka akan mengalami masalah..jerawat keluar dengan banyak yang luar biasa, kulit muka tumbuh jeragat, jadi tompok2 hitam kat muka dan lagi teruk boleh sebabkan kanser kulit...takutt kannn?

Sekarang saya nak share, ini semua adalah testimonial SKINCERITY untuk pelbagai jenis penyakit kulit..LELAKI dan PEREMPUAN boleh pakai..khas untuk rawatan kulit bermasalah..dan juga untuk pulihkan kembali kulit yang cedera akibat TERSALAH pakai produk tu..

Berhati-hati kawan2..buat pilihan yang betul ye...kesihatan perlu dijaga. Hubungi saya kalau nak cuba pm facebook boleh..whatsapp pon boleh 0199893277. Jom sama2 jadi cantik dan lebih berkeyakinan...(",)

Tiada ulasan: