Rabu, 6 Mei 2015

EMAS: Yang Manakah Pilihan Anda

Assalamualaikum, selamat sejahtera semua, mesti ramai yang tertarik/terkejut/tergamam/terbling-bling bila lihat pic bracelet kat bawah ni kan... dah la post pic saje, dan tulis "nt update" haha...saje jer...nak tengok berapa orang yang berminat atau punyai minat yang sama dengan saya.. actually ni bukan milikku lagi..tapi tengah berusha kearahnya. Dah berapa kali gi ulang alik usha kat habib jewel tu.. insya Allah one day saya beli, kumpul duit dulu, belajar rajin2 dan konsisten dalam biz shaklee ni insyaAllah saya boleh buat. So, apa pulak matlamat/impian kawan2? 
Note*: matlamat saya bangle oroitalio yang 2 dari kiri tu, but ini adalah salah satu matlamat/target saya. Disamping matlamat saya yang lain.
bak kata mentor saya, hidup perlu ada matlamat! Baru la minda dan badan kita bekerja untuknya. Fast action, Fast Result!


2 ulasan:

CD berkata...

tak pernah ada barang kemas.. huhu

syadzilamustafa berkata...

salam, sis zizie ni dah kawen ke belum? Dah kawen nanti comfirm ade...hihi