Rabu, 27 Mei 2015

Khas Buat Anda Yang Serius Nak Atasi Masalah Jerawat

Assalamualaikum & Hai,

Hihi terover ecited pulak pagi ni untuk berkongsi testimoni pengguna produk shaklee untuk rawatan kulit ni.  Mula2 terkejut dengan pertanyaan seorang pengguna di grup, katanya "jerawat meriah bila makan alfafa..sebab alfafa ke?" Dan banyak sangat feedback dari rakan2 pengguna shaklee yang lain.. sekejap je dah lebih 70 komen uolls. Saya belek2 dan baca komen2 tersebut..ramai yang bagi nasihat. Info baru. Dan pengalaman diri sendiri.

Saya sangat tertarik dengan testimoni kat bawah ni. Katanya, beliau mula2 makan alfafa, vit b dan vit c shaklee at first. Dan seterusnya baru la makan esp dan vit e shaklee. Betul la, begitu la caranya..rawat dulu kulit supaya kurang jerawat, dengan vit c, vit b dan alfafa. Mungkin juga jerawat banyak disebabkan resdung. Lepas tu baru teruskan makan vit e dan esp sebagai sumber protein dan mencantikkan kulit kita.  Nak kulit dan rambut yang cantik perlukan protein tau..

Selain tu, kena sabar..ada orang mengalami healing crisis dulu. Saya sendiri, dulu keluar jerawat seminggu..baru kulit jadi ok dan tak keluar jerawat dah. Kalau keluar pun. Sebijik dua je alhamdulillah. Banyakkan minum air..untuk pastikan ia lebih berkesan. Kawan2 semua yang mengalami masalah yang sama, boleh la cuba amalkan suplemen tambahan ni ye, disamping pakai set enfuselle (normal to dry). Nak cuba, jangan segan2 whatsapp saya ditalian 0199893277. Semoga kita semua berjaya menjadi lebih sihat dan cantik. Aminn..

Tiada ulasan: