Selasa, 14 April 2015

Social Media: Projek tingkatkan follower IG

Sebelum ni saya sangat pening, konfius dan tertanya-tanya la, kenapa ig saya ni susah sangat nak dapat follower..susah sangat nak jumpa orang yang like post2 saya di IG tu? Orang tak suka saya ke... Instagram orang lain ramai je follower.. Setelah belajar dari pakar, rupanya tersilap teknik..banyak yang saya belum tahu..rupanya.  Haha dan ini hasilnya selepas 3 hari mengUnfollow kawan2 yang dah lama tak follow saya, buat apa kita follow orang yang tak aktif/tak follow kita Kan...teknik sangat bagus untuk yang berniaga di samping bersosial melalui IG seperti saya..tq banyak2 sifu.

Kepada kawan2 yang belum follow saya jemput follow ye, nanti boleh tengok update dari saya, disamping mengeratkan silaturrahim antara kita..hihi jom.

Tiada ulasan: