Sabtu, 22 November 2014

Semasa: Kerang Naik Kedarat.

Jumaat, 21 November 2014: Banyak kerang dijumpai bertaburan ditepi pantai RUSILA, Terengganu.

Persoalannya:
● Kerang kan duduk dalam laut, kenapa naik kedarat..?
● Boleh makan ke?

Erm dah pening fikir..
Apa2 pun mungkin ni rezeki atau petanda dari Allah..bersyukur dengan nikmat yang diberi, dan sentiasa berhati2 dengan sebarang kemungkinan.. orang tua2 kata, mungkin nak bah..

2 ulasan:

yoorin melacolea berkata...

fuhh.. rezeki tuu.. terbayang kerang bakar cicah air asam.. perghh

Norsyadzila Mustafa berkata...

Hehe memang byk, dengar kata sorang boleh bawak balik sebaldi hari pertama jumpa tu..ada jugak berita budak terjumpa emas dalam kerang yang dorang cari kat sini..erm pastu lagi la orang berebut nak pegi..

Sedapnyer kerang bakar..hihi