Jumaat, 15 Mei 2015

Best Skincare: Nutriwhite Shaklee Memang Best! Memang Putih!

Assalamualaikum dan hai semua, hari ni saya nak kongsi info mengenai skincare shaklee iaitu Nutriwhite. Dah biasa dengar? Ya memang skincare ni dah tak asing lagi bagi pengguna2 di malaysia. Majoriti bagi positif feedback, ada yang berpendapat bahawa nutriwhite ni lebih baik berbanding SK11 dan macam2 lagi feedback positif dari pengguna.

Jom kita follow dulu testimonial pengguna di bawah:

Diffah: "Nutriwhite untuk normal skin...kulit saya combination..saya guna pencuci muka...day cream saya guna nutriwhite punya..best..duduk pantai dari pagi sampai 12 noon..alhamdulillah. sunburn sikit je..x percaya gak"

Soraya: "I pakai nutriwhite full set..alhamdulillah penggunaan yang konsisten dah menambahbaik kulit muka. Kalau setakat jerawat sebutir tak payah pakai enfuselle. Kelembutan dia lain.

Najie: "cleanser Nutriwhite saya pakai dulu tahan selama setahun...sebab guna sikit je buih banyak..sekarang dah tukar pencuci muka enfuselle.."


Basheerah: "Semalam hubby tegur muka kita semakin cantik berseri, tadi kawan kita pun tegur muka kita berseri2...hihihihi inilah hasil pemakaian shaklee nutriwhite selama seminggu.."


Husna: "Husna memang pengguna setia nutriwhite. dah dekat setahun dah guna. memang best sangat. kulit rasa moist, lembut dan cerah je. memang tak pandang dah pencuci muka lain. sekarang tengah kumpul duit nak beli full set nutriwhite ni. hihi"


Aya: "Saya pakai nite cream secara konsisten time gi global conference hari tu. sebab tinggal hotel dan selalu kalau stay hotel 1 malam pun kulit dah kering menggelupas sebab stay dalam aircond. so memang setiap malam saya pakai sekali dengan eye treatment enfuselle. Hasilnya memang kulit lembut dan bertambah cerah, tiada kering2 menggelupas dan yang best semua gambar2 kat US tu muka saya lain dari kat malaysia. Cuaca kat SFO sejuk. Tapi dalam kedua2 keadaan kulit saya menten.  Sambil2 tu saya pakai deep cleanser dan ultimate lotion tak tinggal."


Fateha: "kalau nak solat je mesti basuh muka (guna deep cleanser nutriwhite), Memang best sangat rasa lepas cuci. Dan jerawat memang segan nak tumbuh..kalau nak tumbuh pun cepat kecut semula. penangan shaklee yang terbaikk..memang bagus dan berminat untuk cuba lagi produk dalam rangkaian nutriwhite ini"


Maria, perbandingan dengan produk mahal yang lain: Antara intipati dalam testimonial ini; "sebelum ni pakai SK11 yang harganya nearly rm400, dan pada bulan mei lepas try cuba softener nutriwhite shaklee ni, hasilnya memang best!!!; Kulit antara bawah mata dan hidung dah tak kasar, boleh rasa dengan jari perbezaannya. Pores pun nampak macam dah mengecil. Dah tak perlu scrub beria. Kesan nampak dalam 4-5 hari. Alhamdulillah.


Testimonial Toner dan soothing: Bentuk cecair, sangat soft, pengguna yang ada masalah kulit kering, sebelum pakai bedak, pakai toner ni dulu..kesannya bedak lebih rata. Tahan lebih 6 bulan. Soothing pon best, jeragat tegar dah mula hilangg sangat best!!




Aya: "Jatuh cinta dengan nutriwhite. dulu pernah juga guna SK11, Sendayu tinggi, Clinique tapi memang berbeza dengan nutriwhite..masa tu bila pakai bedak saja pun kulit dah pandai gatal dan pedih.  Selepas bertukar ke nutriwhite, kulit bukan ja makin cerah sekata, dah lupa dah muka tiada minyak.  No more pedih2..selesa ja. pas tu satu lagi saya suka sangat sebab jimat.  satu tiub cleanser tu boleh tahan 6 bulan lebih"


So kawan2, kulit GEBUS, LICIN, MOIST, LEMBUT, CERAH, BEBAS JERAGAT, BEBAS JERAWAT..memang SINONIM sangat dengan NUTRIWHITE SHAKLEE ni...haaa lagi satu yang teramat best ia sangat2 la MENJIMATKAN

TAHAN lebih 6 BULAN uolsss, 6 bulan tuu..berbaloi dengan harganya kann.

---------------------------------------------------------------------------------

Dah puas hati baca testimoni pengguna? now apa itu Nutriwhite? ok meh saya cerita, tak nak cerita panjang2 tak pandai..refer pic kat bawah ni ye. Langkah2 mudah untuk kulit lebih cerah dan berseri. Ni rutin dari pagi sampai ke malam kalau kita pakai full set Nutriwhite.


Dan kat bawah ni pula Nutriwhite Produk dan khasiatnya untuk kulit kita...nak cantikk, putih gebu kann so kena pakai semua. hahaha




Maaf la saya gurau je..sebenarnya anda boleh try dulu 1 persatu, atau set asas nutriwhite sahaja dahulu, mengikut budget yang anda ada..contoh pengguna2 kat bawah ni..di samping tu teruskan amalan pemakan suplemen untuk kecantikan shaklee secara konsisten jugak..kena seiring luar dan dalam kena jaga..baru la cantik..baru la putih..dan jagan lupa selalu ambil wudhu' (tu tips dari mak saya).  Supaya wajah berseri2, kita hanya berusaha kan..Allah yang tentukan segalanya.  



Jika anda berminat nak cuba set nutriwhite yang best ni, jangan lupa hubungi saya untuk konsultansi percuma, hubungi saya di whatsapp atau telegram 019-9893277.  Saya juga pengguna setia nutriwhite sekarang, jadi boleh la saya sharing sedikit sebanyak tentang apa yang saya pakai dan yang sesuai untuk jenis kulit anda ye.

2 ulasan:

Unknown berkata...

ramainya lah peminat set NW nie kan. mmg lembut di kulit. paling suka pencuci muka, toner & night cream. best sgt2! ^_^

Syadz berkata...

Yup totally agree dengan nor fauziah said, pencuci muka, toner dan krim malam tu yang asas..gembira sgt sb ramai yang suka, saya pun suka..memang berpuashati lah..tahan lama pulak tu..mmg jimatt