Selasa, 16 Jun 2015

Perfume: De'Xandra Bau Sedap Harga Berpatutan

Salam semua., lama kan saya tak update blog ni? Ada yang rindu tak?? Hihi sibuk sikit maklum la cuti sekolah...balik kampung, ulang alik rumah mak ayah dan rumah mil..tambah pergi jemputan kenduri lagi..tambah sakit pinggang, sakit kaki sebab berjalan jauh dan lama duduk dalam kereta lagi, nasib baik ada peneman setiaku diwaktu hujung2 kehamilan ni iaitu Ostemetrix shaklee! Dah semestinyer..alhamdulillah kurang sakit2 badan ni, membuang pun lawas je.

Tik tok tik tok, banyak hari, 2 hari, sari...erm x sedar cepat je masa berlalu..kawan2 sebaya pun dah ramai kawen..saya? Awal lagi dah kawen haha. Anak pon dah nak masuk 2 dah ni hihi alhamdulillah.. erk kenapa macam lari tajuk jer ni. Tajuk kat atas tu pasal perfume De'Xandra kan.. ok, perfume ni sangat best ye kawan2. Baunya setanding perfume original yang fresh dari kilang tu. Mulai malam ini, saya adalah pengedar yang sah, jadi jika terasa nak try perfume mahal dan branded tu, saya cadangkan anda semua cuba perfume ni dulu.

Sebab apa? Sebab harganya murah rm65 je sebotol 35ml tu. Jadi kalau berlaku situasi seperti yang berlaku pada diri saya ni (beli perfume mahal, selalu guna tak habis, kadang2 x sesuai pulak dengan bau perfume yang dibeli tu).  Haa baik sangat la cuba perfume ni, kurang membazir dan boleh cuba dua tiga botol sekali beli hihi..ha puas hati.

Ok ye kawan2, kat bawah ni saya kongsi beberapa testimoni dan pic perfume ye. Packaging pun sangat cantik, boleh letak 3 botol atas dulang hantaran hihi. Jangan lupa, seperti biasa..untuk pertanyaan dan tempahan, whatsapp saya di 019-9893277

Tiada ulasan: