Ahad, 17 Mei 2015

Mama Faiz: Inspirasi Kejayaan Perniagaan Online

Assalamualaikum, & Hai..

Bila saya rasa lemah semangat, bosan, putus asa..sedikit malas nak teruskan sesuatu yang saya dah lama ushakan. Saya akan baca berita, majalah, artikel tentang mereka yang dah berjaya. Salah sorang idola saya dalam biz shaklee ni ialah "nenek moyang" kami iaitu master mamafaiz. Menariknya, beliau juga seorang blogger, buat bisness ni menggunakan blog... best kan. Kita semua yang sememangnya blogger ni memang patut contohi dia.

"Jangan buat blog jika ia tak membawa apa2 hasil pendapatan" ini pendapat saya..buat apa membazir masa. Jadi if uols ada blog/instagram/facebook yang ramai followers. Cuba la jual sesuatu, supaya disamping bersosial di media sosial ni, boleh menjana pendapatan sampingan...dari rm30 ke 4/5/6 angka sebulan.  Ya, betul tu saya dah rasa pendapatan 4 angka dengan hanya jual shaklee online. Anda bila lagi??..

Bermula dari sekarang (mei 2015-0ct 2015). Lagi la beruntung, sebab adanya program "YES". Untuk jadi ahli yang beruntung, hanya perlu beli apa2 produk shaklee dan register ahli, anda akan dapat sebotol vitalea percuma. Modal serendah +-rm200 sahaja, dah boleh join program ni.  Jangan lepaskan peluang ini, sebab peluang yang baik tak selalunya datang depan mata.

Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya,

Your trusted supervisor,
Syadzilamustafa
Whatsapp|telegram
019-9893277

Tiada ulasan: